Sunday, August 28, 2011

ya Allah sembuhkan DIA....

Assalamualaikum...

Hari ini hari terakhir Ramadhan...
oh ramadhan...pasti aku rindu kemanisanmu....
esok syawal bakal membuka tirai gemilangnya....
aku?
tiada keseronokan hendak beraya
tiada persiapan yang dibuat
hanya untuk anak2 cukuplah mereka menumpang kemeriahan lebaran ini di rumah atok dan neneknya
suamiku?
moga Allah kurniakan kesihatan yang baik buatnya
hati saya sayu....sedih...macam2 yang saya fikirkan...
bagaimana keadaan suami saya..
ya Allah..
manisnya ujian mu ini..
aku redho terima dengan sabar....
terima doa dan harapanku...
sembuhkan suamiku.....kembalikan keceriaannya
aku tak mohon lebih dari itu
aku mohon agar dia dapat sihat semula
demi ibadat kepadaMU, diriku, anak2 serta abu dan ayahnya

( semasa ntri ini ditulis suamiku admt di PSH jam 12 malam tadi-doakan teman2 ya....saya tak minta belas..tapi minta doa dari kalian...)

No comments:

Memories....