Tuesday, April 7, 2009

Apa kata anda?

Syidah...u ingat tak pasu bunga yang i kirim kat u tahun lepas......tulah dia..tapi taklah segah gubahan bunga anda...hahahha...maklum bajet murah....tulun!tulun!

Assalamualaikum cikgu syidah..... saya dah mandi tau! Muaz pun......hehehe sajer ambik gambar ni.....nak tunjuk cikgu hobby mama yang suka decorate umah...fenin2....
Bunga kertas yang paling aku suka.......aku beli bunga ni dengan harga RM 50- siap pasu dan besar macam ni......nilah tempat my cats panjat2...huhuhu

Ini bunga basil...tu kata syidah...tapi tokey kedai tu kata lavender..aku rasa bukan, sebab daunnya bau rempah.....bleh masak spagheti.....
Bunga kesayanganku....setiap pagi mesti berkembang....


3 comments:

syieda said...

SERIOUS TALK. UMAH KO CANTIK GILER..LEH MASUK DLM ANJUNG SERI. WOIT. KASIK CLOSE UP GUBAHN BUNGA TU. CANTIK SGT. BETUL LA. POKOK KITA SERUPA. PASNI LEH ARR MASAK SESAMA.

Ravishing In Red said...

i,m back..........hahaha kat sini baru nak belajar tanam bunga hahahha nanti dah cantik......baru leh tayang

mama hannan..... said...

oklah tu kak gju...bleh kongsi hobi yang sama....kalau ader bunga cantik kasi tau ya....


ok syidah..pas ni kita pasak spagheti sesama..yummy..yummy....ishh...jgn puji lbh2....biasa jer umah aku...cuma fotogenik jer....:)

Memories....