Thursday, November 11, 2010

Masih lagi aku terkenang........


Salam kembali....Hampir 5 bulan Diary hati Mama kesunyian...pasti teman2 yang sentiasa melayari blog sendiri dan mempunyai link bersama saya tertanya-tanya ke mana menghilangnya mama ini. Insya Allah, hari ini mama akan memulakan celoteh pertamanya setelah lima bulan menyepikan diri.
Banyak perkara yang tidak terduga berlaku dalam tempoh 5 bulan kebelakangan ini. Buat semua, mama baru sahaja betul2 sihat setelah hampir 4 bulan stgh mengalami "morning sickness" untuk kehadiran insan baru pada 2011, inSya Allah. dalam tempoh tersebut memang tak larat nak buat serba-serbi. Manja agaknya orang yang kat dalam tu.
Hehehe...harap2 belum terlewat memaparkan sebahagian gambar kenangan pada Syawal yang lepas. Tahun ni raya pertama di Pontian, maklum suami tersayang di amanahkan menjadi imam hari raya . Begitulah kalau sudah menjadi anak jati di daerah sendiri. Semasa raya, sebenarnya masih belum pulih sepenuhnya. Tapi disebabkan raya terpaksalah memakai make-up bagi menutupi kekusaman dan kepucatan muka yang sememangnya tak sanggup untuk saya lihat sendiri. Atas tu gambar puteri sulong saya bersama jejaka idaman malaya Nukman yang sentiasa happy.


Wajah baru rumah...heheheh mengandung ni macam2 nak. Tak suka balik rumah sendiri, jadi suami risau apalagi buatlah sikit renovation..katanya biar saya suka balik rumah...taklah lepak rumah mak aje.



Sempat beri senyuman ala2 control sebab beraya dirumah sedara -mara....time tu rasa macam nak tido jek.....



Tema tahun ni ala2 coklat.


Inilah insan2 tersayang saya yang sentiasa menjadi kekuatan buat diri saya.....usrati jannati wa mahbubati....

No comments:

Memories....